2010. október 6., szerda

My blog’s first birthday is today!:)

Ma 1 éves a blogom!:)


Happy Birthday Festy in style!
A year ago when I started to write my blog, I wouldn’t have thought that so many good things would happen to me. I didn’t even suspect that Festy in style was gonna give me so much pleasure and success…
Thanks to you, my readers who have been constantly following and commenting on my posts for a year!!!

As a surprise I collected you the one-year selection of Festy’s most successful outfits:


Boldog szülinapot Festy in style!
Egy évvel, ezelőtt amikor elkezdtem a blogom írását, nem hittem volna, hogy ennyi jó dolog fog történni. Azt nem is sejtettem, hogy a Festy in style ilyen sok örömmel és sikerélménnyel fog megajándékozni…
Köszönet Nektek, az olvasóimnak, akik már egy éve kitartóan követitek és kommentelitek a postjaimat!!!

Meglepetésként összeszedtem nektek egy év válogatásait Festy legsikeresebb outfit-jeiből:


































12 megjegyzés:

Niki | www.nizzka.com írta...

Boooldog Születésnapoot!!! :))))))

Unknown írta...

Keep it up!!!! :)

Festy írta...

Köszönöm Niki!

Festy írta...

Thanks Adrienn!

dora straw írta...

boldog szülinapot! :)

Névtelen írta...

Boldog szülinapot!!! :) Csodálatosak a képek te meg gyönyörű Anita!!!
Puszi: K-Nagy Szilvi :)

Susan írta...

boldog szülinapot- itt is! :) nagyon örülök, hogy ötletet adhattam a nagyszerű blogodhoz- csak így tovább! :)
xoxo

Zitu írta...

Bolodg Szülinapot!!!!(Nagyon szépek a képek!:-) )

Fit in Style írta...

Nagyon jó outfitek:)

Raindrop írta...

Szeretettel gratulálok, és még sok sok blogszülinapot! :)

Festy írta...

Köszi lányok a jó kívánságokat!:)

Névtelen írta...

Nagyon jó ez a visszatekintés, szupik a képek!:)
hű olvasód: Pöcök;)
ui.: büszke vagyok rád!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...