2011. szeptember 2., péntek

Blogs: Art of Fashion






In my bloggers section, I asked Ági Bernath this time about her Art of Fashion blog so that you get to know her blog and opinion about certain topics.


What is the main idea of your blog?
Actually, it is difficult to define… I consider it very subjective…I write about everything I take fancy of or if it is so weird that I have to write about it :) I post everything which I think people with the same interest and taste as me would like to read about.

What are the most common topics?
Similarly to the answer to your previous question, as my blog doesn’t have a definite orientation, the subject of the posts is also fairly diverse. The most common posts are about editorial materials, but apart from these you can read about new collections, fashion shows, bags, shoes, make-up trends, prestigeous fashion events and well-dressed (or sometimes terribly looking) celebrities of course.


When did you start blogging and what influenced you?
I have been writing the blog for nearly a year. Actually, the idea was absolutely spontaneous and sudden. :) I was sitting by my desk browsing my favourite fashion blogs when I realized there wasn’t a single day without fashion in my life – it was entirely part of it – so why not write a blog? Two minutes later I was studying the technical tricks of blogging on blog.hu.

Which are your favourite foreign and Hungarian blogs?
My favourite Hungarian blog which I regularly follow is burzsuj (burgeois) :) I love their humour. :) I reckon their style and the little flicks in their writing are really entertaining. :) Not to mention how they widen my perspective as most of the foreign websites I read are all fashion oriented and I wouldn’t start to read about cars, yachts, hotels and properties myself but it is worth and interesting to hear about them. Burzsuj (burgeois) always collects the most exciting curiosities. :)

Among foreign blogs there are more which I follow. I love Ben Trovato’s photo blog, Jane’s blog, the Sea of Shoes and I also regularly look at Garance Doré’s streetstyle pictures – they are very inspiring.


Which style or brand is the closest to you?
I prefer womenly, a little elegant but still special and unique clothes. If you expect me to say a brand, I would definitely choose Lanvin, which manifests my style. I love Alber Elbaz’s works. :)


What do you think about Hungarian fashion?
In my opinion Hungarian fashion has been experiencing a continuous improvement and growth in the past two or three years. However it is still in its infancy… We can be proud of many talented designers but unfortunately only professionals and some people who are specifically interested in fashion know their name… I have encountered the attitude several times that fashion is a kind of expensive and inaccessible thing… Although it is not true at all, as there are plenty of designers selling their pieces on a reasonble price… Furthermore, they very much exceed multinational companies in quality.

 Don’t hesitate to contact me if you have a fashion blog and you want me to write about it in this section!!!
 
 

A blogokat bemutató rovatomban most Bernath Áginak az Art of Fashion bloggerének tettem fel néhány kérdést, hogy megismerjétek a blogját, és a véleményét pár témával kapcsolatban.

 
Mi a fő vonulata a blogodnak?
Igazából ezt nehéz megfogalmazni... Nagyon szubjektívnek tartom a blogomat... Arról írok, ami megtetszik vagy éppen már annyira nem, hogy úgy érzem meg kell írnom :) Mindent posztolok, amiről azt gondolom, hogy a hozzám hasonló beállítottságú és ízlésű divatkedvelők szívesen olvasnának :)



Milyen témájú postokat írsz a leggyakrabban?
Kapcsolódva az előző kérdésedhez, mivel konkrét, jól megfogható irányultsága nincs a blogomnak, így a posztok témája is igen eltérő. Saját meglátásom szerint leggyakrabban editorial anyagokról írok, de ezek mellett gyakran új kollekciókról, divatbemutatókról, táskákról, cipőkről, sminktrendekről, neves divateseményekről és természetesen a jól öltözött (vagy éppen rémesen festő) celebeket is meg szoktam említeni :)


Mikor kezdtél el blogolni, és minek a hatására?
Hamarosan egy éve, hogy elindítottam a blogot. Igazából teljesen spontán, úgy is fogalmazhatnék, hogy hirtelen felindulásból :) Egyszerűen az asztalomnál ücsörögtem és a kedvenc divatblogjaimat böngésztem, amikor bevillant, hogy gyakorlatilag egy napot sem bírok ki divat nélkül – teljes mértékben életem szerves része – úgyhogy miért nem írhatnék én is egy blogot? Két perc múlva már a blog.hu-n tanulmányoztam a blogolás technikai fortélyait... :)


Melyek a kedvenc külföldi és magyar blogjaid?
Kedvenc hazai blogom, melyet rendszeresen követek a burzsuj :) Imádom a humorukat :) Nagyon szórakoztatónak tartom a stílusukat, az írásukban fellelhető apró fricskákat :) Arról nem is beszélve, hogy abszolút tágítják a perspektívámat, mivel a külföldi oldalak, melyeket olvasok egytől-egyig divatorientáltak, magamtól biztosan nem kezdenék el autók, jachtok, szállodák, ingatlanok stb után olvasgatni, tudni, hallani ezekről viszont érdemes és érdekes. A burzsuj mindig a legemlítésre méltóbb kuriózumokat gyűjti össze :)

Külföldi szempontból több is van. Nagyon szeretem Ben Trovato fotóblogját, Jane blogját, a Sea of Shoes-t, valamint Garance Doré streetstyle képeit is rendszeresen figyelemmel követem – nagyon inspirálónak tartom. Ezeket mondanám a leginkább kedvenceknek :)


Melyik stílusirányzat vagy márka áll hozzád a legközelebb?
Leginkább a nőies, elegánsabb, de mégis különleges és egyedi darabokat szeretem. Ha márkában kellene megfogalmaznom, akkor gondolkodás nélkül a Lanvin-t mondanám, mely megtestesíti a stílusomat. Imádom Alber Elbaz munkásságát :)


Mi a véleményed a magyar divatról?
A magyar divatról azt gondolom, hogy az elmúlt 2-3 év óta folyamatos fejlődést, előrelépést, növekedést mutat, azonban ennek ellenére még nagyon gyerekcipőben jár... Rengeteg tehetséges tervezővel büszkélkedhetünk, azonban úgymond a szakmabeliektől, divat iránt kifejezetten érdeklődőktől eltekintve sajnos kevesen ismerik a nevüket... Számos alkalommal találkoztam már azzal az attitűddel, hogy a divat valami drága, elérhetetlen dolog... Pedig ez egyáltalán nem igaz, hiszen a hazai piacon számos elérhető darabokkal rendelkező tervező van jelen... Arról nem is beszélve, hogy minőségben is jelentősen felülmúlják a multicégeket...

Nyugodtan írjatok, ha van egy divatblogotok és szívesen bekerülnétek ebbe a rovatba!!!


Blog: http://artoffashion.blog.hu/

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Great post!

Unknown írta...

nice :D

Olja írta...

thanks for such a lovely comment ;)
great blog wanna follow each other? (:

xoxo Olja

http://fashionlastcry.blogspot.com/

Névtelen írta...

thanks for your comment :)
follow you!your blog is amazing! ^^

C A R A V I N V O N V A N ♥

Juli Photo Diary írta...

Great post! I love it..
www.juliphotodiary.com

Pauline fashion írta...

great post and great blog! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...