2013. április 4., csütörtök

The Best Couture Collection winner is the MAISON MARQUISE by Tóth Bori








2013. március 25-én, este 21.40 órakor a „MAISON MARQUISE by Tóth Bori” brand eddigi élete legrangosabb elismerését kapta meg. A nemzetközi divatcsatorna, a Fashion TV Moscow, a születésnapi partiján adta át a márka „Maison Noir” kollekciójáért a


The Best Couture Collection
díjat, amely a művészi teljesítmény honorálása mellett igen erőteljesen támogatja a márka orosz piacra való bevezetését is. A megannyi moszkvai hírességet és a helyi divatszakma színe-javát felvonultató parti a moszkvai Ritz-Carlton Hotelben került megrendezésre. A márka folyamatos márkaépítést folytat az orosz piacon. Ebben az évben még több sajtómegjelenést és showroom nyitásokat is tervez, valamint a „MAISON MARQUISE by Tóth Bori” weboldal hamarosan orosz nyelven is elérhetővé válik.

Mindezek mellett a „MAISON MARQUISE by Tóth Bori" a magyarországi jelenlétén is dolgozik.  A neves díj megünneplését egy exkluzív, parti keretében tervezi idehaza, amelyen a nyertes- és az új kollekciók darabjai, valamint a díj megtekinthetők lesznek.

Az egyedi elképzelések, esküvői ruhák kidolgozására valamint a márka darabjainak megvásárlására a Bajza utcai Szalon az érdeklődők előtt nyitva áll.

A „MAISON MARQUISE by Tóth Bori” kreatív igazgatója és tervezője, Tóth Bori, természetesen szívesen áll a sajtó rendelkezésére bármilyen további, felmerülő kérdés esetén.


A márkáról
A márkinő háza (MAISON MARQUISE) egy gyönyörű, titokzatos ház, mely intimitása jelképezi a márkinő baráti körének zárt közönségét, akik időről időre összegyűlnek e házban, hogy részesei legyenek az újabb formákba, színekbe, nemes anyagokba öntött csodáknak. Tóth Bori -az alapító- elismert magyarországi divattervező alkotó művészetének legmagasabb szintű kibontakoztatására épülő márkát hozott létre. Olyan hölgyeknek készíti öltözékeit, akik a titokzatosság, a személyesség, az intimitás légkörében, maximális művészi kibontakozás mellett élvezhetik kifinomult ízlésükkel a „műértőknek” szánt darabok megszületését.

A márka célkitűzése, hogy klasszikus elemekre alapuló, mégis előre mutató európai luxus divatmárkát hozzon létre. Márkavonalait a professzionális kidolgozás és az egyedi megközelítés jellemzi. Luxus Prét á Porter és Couture kollekcióik mellett nagy hangsúlyt fektetnek egyéni ügyfeleikre, akiknek egyéni darabokat és kiskollekciókat készítenek.

Kollekcióikkal megteremtik a XXI. századi kozmopolita modern nő romantikáját, öltözékeikkel követik a szépség és a harmónia törvényeit, melyek átlépik a földrajzi és kulturális határokat. A management és a márka mögött álló csapat szakmai tudása, elkötelezettsége és hite a tökéletesség mellett garancia a márka sikerére.


A nyertes kollekcióról
A kollekció inspirációjául a XV.-XVII. századi japán lakk dobozok szín és mintavilága szolgált. A finom kontrasztok a sötét és fénylő arany vagy festett felületek, fém és fa elemei között.  Az öltözékek felidézik a kis dobozok geometriájában rejlő harmóniát és a ruhatervezés eszközeivel keltik életre a különböző felületek találkozásában rejlő feszültségA szimmetrikus formák és a fém vereteket imitáló arany bőr applikációk adják a kollekció alapkarakterét, míg a finom francia csipkék ellensúlyozzák, és némileg oldják az öltözékekben rejlő szigorú rendet.


Elérhetőségek:
„MAISON MARQUISE by Tóth Bori” Szalon: 1062 Budapest, Bajza utca 56. I. emelet
www. maisonmarquise.com

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...