2012. június 28., csütörtök

Doridea csodás ékszerei inspirálták a Süel tervezőjét! :)


Olyan jó látni, amikor hazánkban az egyik tervező inspirálja a másikat… :) Örülök, hogy nekem is volt benne egy kis részem…

Megkérdeztem Zsuzsit, hogyan készült ez a különleges felső:

Múlt héten figyeltem fel a Doridea márkára... Festy blogján láttam néhány fotót a nyári kollekciójukról és a pasztellszínekben pompázó finom bőrből készült darabok hangulata egyből magával ragadott...ki is néztem magamnak egy karkötőt és egy nyakláncot.

Na de mihez veszem fel??
És ekkor jött az ötlet, hogy a "fonalpalettánkon" van egy csodás púder rózsa pamut, ami tökéletesen passzolna az ékszerekhez. Nem csak a szín, hanem a vastag fonal rusztikus hatása is passzol... Már csak ki kellett találni, hogy mi is készüljön belőle...

Farmer sorttal vagy farmer leggingsel szeretném hordani, legyen ujjatlan és elől- hátul nyitott...legyen viszonylag egyszerű, sima kötés, de legyen benne valami extra...szeretem az áthúzásokat, amit most megbolondítottam egy fonott mintával...:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...