2012. február 6., hétfő

2012 NFL Super Bowl: Madonna in half-time show













Photos: http://www.nfl.com/

Tegnap éjjel egész Amerika és már hazánkban is nagyon sokan nézték a hihetetlenül népszerű amerikai foci döntőt, a Super Bowl-t. Az a fantasztikus ebben a gigantikus eseményben, hogy mindenki megtalálja benne, ami neki tetszik. Csajok csöpögnek az izmos pasikra. Férfiak odavannak a magas szintű stratégiáért vagy a kemény ütközésekért. Én egész este a Madonnát vártam, hogy megismerhessem az új számát. Sajnos nem jött össze, mert bealudtam…:) Összegyűjtöttem pár képet a fellépéséről. Ahogy látom, elég vagány szettben táncoltak. A fellépő ruhák követik a mostani trendet az arany fekete kombinációval. Csak reggel tudtam meg a meccs végeredményét, hogy kikapott a sztárirányító, Tom Brady csapata a New England Patriots a New York Giants-től. Biztos sokan csalódottak voltak…

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...