2012. február 21., kedd

Picture of the world...


Ebben a rovatban eddig a kedvenc földrészemről, Ázsiáról mutattam be képeket. Gondoltam, most ugorjunk át a föld másik felére Közép-Amerikába. Egy különleges atmoszférájú Karib-szigeten, Kubában készítettem ezt a fotót. Trinidad építészete, és az utcákon közlekedő régi autók teljesen elvarázsoltak…


In this section I have shown pictures of my favourite continent, Asia so far. So I thought to move to the other side of the Earth, to Middle America. I took this photo in Cuba, on a Caribbean island with a special atmosphere. The architecture of Trinidad and the old cars on the streets totally enchanted me...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Festy! Ezt a fotót láttam már Tőled valahol, de nem lehet betelni vele. Teljesen szerelmese vagyok. És szeretem ezt a rovatodat is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...