2013. augusztus 3., szombat

Memories from Thailand


















Photo by Festy


Outfit:
Dress: Khao San road market
Cardigan: Mango
Bag: Mexx
Sandals: Breshka


A barátnőimmel Esztivel, Emesével és Dórival, sokszor szóba kerül, hogy a közel jövőben egy csajos nyaralásra kéne menni Ázsiába. Pár éve minden évben szerveztem kalandtúrákat kisebb csoportoknak, így fantasztikus helyekre juthattam el... Ezeket az élményeimet osztom meg veletek a travel rovatomban, hogy titeket is elkalauzolhassalak ezekre a gyönyörű tájakra...

Ma egy kicsit nyugisabb napom van, és nosztalgiáztam az utazásos képeim között, amikor ráleltem ezekre a thaiföldi képekre, amiket az úszó piacon készítettem. Még mindig az orromban érzem azokat a különleges illatokat, amiket a távol kelet utcái árasztanak magukból... Az elefánton való lovaglást sajnos nem tudtam próbálni ki, mert tériszonyom van, így csak néztem és fotóztam a többieket...



We often talk about a future Asian holiday we would like to do together with my friends, Eszti, Emese and Dóri.
I used to organize adventure tours for smaller groups every year so I could get to fantastic places...
I always share my experiences with you in my travel section so that you can see these wonderful landscapes as well...

I have a quiet day today so I was browsing my travel photos and came across these ones of Thailand's floating market. I can still feel the special smells of Far Eastern streets... Unfortunately I couldn't try elephant riding because I have a fear of heights, therefore I only watched the others and took photographs of them...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...