2013. február 22., péntek

Premieren a KoMod Színházban















Most voltam második alkalommal TeátRoomban vagyis lakás színházban. Minden alkalommal ledöbbenek, hogy mennyivel testközelibb élményt ad, mint egy nagy nézőteres színház. Olyan érzése van az embernek, mintha a színpadon ülne és a színdarab részévé válna. A ma esti előadásnak a címe Szóval, én uralkodnék a vágyaim felett!?. Ami egy éjszakai felvonás kicsi erotikával, modern szövegekkel, humorral és sok fordulattal. Végig feszítetten figyeltem a cselekményeket, miközben egyre jobban világossá vált számomra, hogy ezek a mini történetek a színészek saját életéből egy-egy meghökkentő momentum. Miután vége lett még 10 percet ültem sokkban, mert magamra ismertem bizonyos szituációkban....
Elhoztam az előadásra még pár barátomat, és az Story 4 műsorvezetőjét Prikaszky Ákos Gergőt. Őket is teljesen beszippantotta ez a különös légkör. Azt hiszem, ezután tuti lakás színház függők lettek, mint én! :)


Facebook oldalukon minden információ megtalálható:


Jegyeket mindenképpen előre érdemes foglalni, a nagy érdeklődés miatt!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...