2013. február 23., szombat

Street fashion at London Fashion Week #1














Photo by Festy

Készítettem nektek egy mini sorozatot az extrém outfitekről, amiket a Somertset House előtt fotóztam. Azt hiszem a fashion week alatt nem nehéz a street fashion fotósok dolga... :) Azt se tudtam a bőség zavarában, hogy éppen melyik szettet örökítsem meg....


I have made a mini series about extreme outfits photographed in front of Somerset House. It is not so difficult to take good shots during the Fashion Week, I guess... :) Sometimes I couldn't decide which outfit to photograph among the plenty...

4 megjegyzés:

Marcsi Kincsesládikája írta...

Ezek nagyon szuper képek :)

Njoythestyle írta...

A blúzruhán (vagy mi) kiakadtam, utána a virágos pulcsis srácnál már szinte a szemem se rebbent :D
Pusza: Reni

Festy írta...

Köszi Marcsi!:))) nem volt nehéz dolgom, mert jó alanyok voltak... imádok fotózni. Olyan kár, h nem tudom magamat is...:( Néha jól jönne!
pusz

Festy írta...

Reni, először én is néztem, aztán egy idő után hozzá szokik az ember... :) és kedvet kap a merészebb öltözködéshez... :)
pusz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...